غرب شناسی

هویت سوزی و هویت سازی

غرب شناسی

هویت سوزی و هویت سازی

غرب شناسی

------{«{«{«{«{ ستاد انتخابات امام زمان }»}»}»}»} ------

چرا در اینترنت تحریم نشدیم؟!

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۴ ب.ظ

چرا در اینترنت تحریم نشدیم؟!

روح الله مومن نسب : در بازه زمانی که تحریمها مدام افزایش پیدا می‌کرد و به اوج خود رسید، شاهد افزایش سرعت اینترنت در کشور بودیم.

وی یادآور شد: در سال 1389، در حالی که کنگره آمریکا در حال تصویب مصوبه تحریم اینترنت ایران بود، اوباما به کنگره آمریکا رفت و اعلام کرد که افزایش سرعت اینترنت در ایران حاصل استفاده از بودجه جنگ نرم علیه ایران بوده است و افزایش استفاده اینترنت در ایران و افزایش سرعت آن هدف آمریکاست؛ سؤال اینجاست: وقتی مسئولان ما این مطالب را می‌شنوند چرا هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند؟

مؤمن‌نسب تصریح کرد: چرا هیچ‌وقت کشور در تلفن‌های همراه هوشمند دچار مشکل نبوده است؛ در سال 1388 تعداد کاربران فضای مجازی 2 میلیون نفر بودند و این آمار در سال 92 به 62 میلیون رسید؛ آیا این آمارها اتفاقی است؟

وی افزود: متأسفانه کاری که وزارت ارتباطات انجام می‌دهد، همان کاری است که وزارت بازرگانی در واردات انجام می‌دهد؛ وزارت ارتباطات به‌صورت واسطه توزیع اطلاعات در کشور در آمده است در حالی که تاکنون متأسفانه 14 میلیارد بسته اطلاعاتی از کشور خارج شده است.

این کارشناس فضای مجازی در خصوص انحصار خطوط ترافیک اینترنت در کشور گفت: خطوط ترافیک کشور در انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت است که با اصل 44 در تضاد است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۶
ALI DARBANI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی