مدیریت زمان
مدیریت زمان
اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
باید در نظر داشت که گذر زمان احساس نمی شود و زمان قابل معاوضه نیست
مزایای مدیریت زمان:
1-ایجاد انگیزه
2- احساس مفید بودن
3- دست یابی به خلاقیت
4- ایجاد تعادل میان وظایف گوناگون
5- تسریع در کسب رسیدن به اهداف ( مثلا : با حفظ کردنِ روزی فقط یک لغتِ انگلیسی پس از دو سال با 700 واژه می توان صحبت کرد)
6- تشخیص اولویت ها ( اگر همه کارهایت مهم باشد پس کار مهم نداری)
7- حذف امور و کارهای زائد
8- نظم یافتن امور
9- الگو شدن برای دیگران
10- رسیدگی به همه امور مهم
11- آمادگی داشتن برای شرایط بحرانی و استقبال کارها
12- رفع حواسپرتی و کمک به حافظه
13- بالا رفتن ضریب بهره وری
14- امکان پیشرفت و بهره بردن از روش های جدید و نوین
http://masaf.ir/Ceremony/Detail/1133/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-31-shia%20muslim-shia%20muslim